بریم سفردانستنی‌های سفرشمال

راهنمایی کامل برای اجاره ویلا در شمال؛ نکات حیاتی که حتماً باید بدانید

پیداکردن ویلای اقتصادی یا ویلای ارزان شاید اولین نکته‌ای باشد که برای انتخاب محل اقامت در شمال و به هنگام به آن توجه می‌شود؛ اما فاکتورهای مهم‌تری برای اجاره ویلا در شمال وجود دارد. فاکتورهایی مانند امنیت، امکانات اولیه، تمیزی، امکانات تفریحی، مکان و مسیر دسترسی به ویلا و بسیاری دیگر در زمان رزرو ویلا به قیمت آن ارجحیت دارند. چراکه با توجه به این نکات در اجاره ویلای شمال می‌توانید سفری لذت‌بخش و بدون حاشیه در سرسبزترین منطقه گردشگری کشورمان ایران داشته باشید. این مقاله هومسا راهنمایی مرحله‌به‌مرحله مربوط به نکات اجاره ویلا در شمال را در اختیارتان می‌گذارد تا با توجه به همه مراحل و نکات گفته شده، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

نکته‌هایی برای اجاره ویلا لوکس در شمال

امکانات تفریحی؛ جادویی‌ترین نکات اجاره ویلا در شمال

اولین و جذاب‌ترین نکته‌ای که برای انتخاب و اجاره ویلا در شمال به آن نیاز دارید، امکانات تفریحی آن است. چشمان خودتان را ببندید و تصور کنید در ویلا هستید. به سراغ چه تفریحی خواهید رفت؟ از طرفداران شنا هستید و ویلای نزدیک دریا برای شما بهتر است یا پیاده‌روی در جنگل را ترجیح می‌دهید؟ رفتن به ویلای استخردار در شمال شما را به وجد می‌آورد یا زیاد اهل آبتنی نیستید و ویلای لاکچری با میز بازی اسنوکر را می‌پسندید؟ قبل از هر چیز، یک کاغذ و قلم بردارید و انتظارات خود را از تعطیلات در شمال بنویسید.

با این کار ساده، در بین بی‌نهایت گزینه اجاره ویلا ساحلی یا اجاره ویلای جنگلی گم نخواهید شد و مسیر رسیدن به ویلای شخصی خود را راحت‌تر خواهید کرد. مقاله «نکاتی در مورد اجاره ویلا ساحلی» ترفندهای خوبی برای ساختن یک تعطیلات دوست‌داشتنی در کنار دریا و ساحل شمال ایران به شما می‌آموزد.

اجاره ویلا استخردار در شمال با قیمت مناسب

مسیر رسیدن به ویلا در شمال؛ انتخاب مسیر جنگلی یا ساحلی!

اکنون که سبک و امکانات ویلای موردنظر خود را انتخاب کرده‌اید، زمان پیداکردن دردسترس‌ترین ویلای شمال به شماست. اگر قصد دارید از جاده هراز به شمال بروید، ویلای نزدیک دریا در محمودآباد یا بندر ترکمن را بگردید. اگر به رانندگی در مسیر جنگلی و سرسبز جاده چالوس برای سفر به شمال علاقه دارید، به سراغ ویلا در نمک‌آبرود، رامسر، ماسال و حتی رشت بروید. برای افرادی که اهل رانندگی طولانی‌مدت نیستند، اجاره ویلا در کردان هوشمندانه‌ترین انتخاب خواهد بود. چراکه فاصله ویلا در کردان تا تهران، فقط یک ساعت رانندگی است. با مراجعه به لیست اجاره ویلا و سوئیت در کردان و کمی جستجو حتی می‌توانید به اهدافی مثل اجاره ویلای ارزان یا اجاره ویلای استخردار برسید.

بهترین مسیر برای رسیدن به ویلای اجاره‌ای

اجاره ویلا در نزدیکی جاذبه‌های شمال؛ یک تیر و چند نشان

هنگام انتخاب ویلا برای تعطیلات شمال، به جاذبه‌های اطرافش هم توجه داشته باشید. هیچ‌چیز بهتر از گشت‌وگذار در بازارهای محلی رشت یا تماشای تالاب انزلی از نزدیک نیست. پس اگر برای اجاره ویلای ساحلی یا ویلای مدرن در هر کدام از شهرهای توریستی شمال اقدام می‌کنید، حتماً جاذبه‌های اطرافش را هم پیدا کنید. شاید رزرو ویلای ارزان در اطراف جاذبه‌های گردشگری شمال جذاب‌تر از اجاره ویلای لوکس و حبس در یک مکان باشد.

توجه به آب‌وهوا؛ یکی از مهم‌ترین نکات اجاره ویلا در شمال

اجاره ویلای ساحلی در آب‌وهوای طوفانی چندان به کار نمی‌آید. هیچ‌کس دوست ندارد در دریای طوفانی شنا کند یا به ساحل برود. باران زیاد در طبیعت همیشه دردسرساز بوده است. یکی از مهم‌ترین نکات قبل از اجاره ویلا، توجه به آب‌وهوا در تاریخ سفر است. افرادی با بازه زمانی محدود برای سفر مانند کارمندان، امکان تغییر زمان سفر در  روزهای تعطیل را ندارند. پس قبل از سفر وضعیت آب‌وهوا را بررسی کنید. اگر طوفانی بود، نیازی به اجاره ویلا ساحلی یا جنگلی دیگر اهمیتی ندارد. در این مواقع بهتر است امکانات تفریحی درون ویلا، مسیر دسترسی یا جاذبه‌های اطراف ویلا را ملاکی برای اجاره ویلا در شمال قرار دهید.

ویلا تریبلکس با استخر مناسب برای تعطیلات خانوادگی

قیمت مناسب؛ یکی از مهم‌ترین نکات اجاره ویلا در شمال

تعداد ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل، کلبه جنگلی، مهمان‌پذیر و حتی آپارتمان در شمال آن‌چنان فراوان است که با هر قیمتی می‌توانید محل اقامت خود را رزرو کنید. تنها بایستی سلیقه و بودجه خود را برای اجاره ویلا یا هر اقامتگاه دیگری با یکدیگر هماهنگ کنید. جستجو را در سایت‌هایی مانند هومسا آغاز کنید. هنگام انتخاب ویلا این اصطلاح را هم به‌خاطر داشته باشید که «همان‌قدر که پول بدی، آش می‌خوری»! پس از اجاره ویلای ارزان یا اقتصادی، انتظارداشتن استخر سرپوشیده یا دوبلکس بودن نداشته باشید.

ویلای مدرن یا ویلای لوکس امکانات بیشتری نسبت به یک ویلای ارزان به شما ارائه می‌دهند؛ اما قیمت بالاتری هم دارند. بدیهی‌ است که هرچه امکانات و زیبایی فضای ویلا بیشتر و بهتر می‌شود، قیمت هم افزایش می‌یابد؛ اما هنوز برای ناامیدشدن زود است. همیشه با صرف وقت بیشتر و جستجوی بهتر، می‌توانید یک ویلای خوش قیمت در سرسبزترین یا بکرترین مکان‌های شمال ایران پیدا کنید.

اجاره ویلا لاکچری با قیمت مناسب

امکانات ویلای اجاره‌ای در شمال؛ تفریح و راحتی در یک مکان

چه ویلای ارزان در شمال رزرو کنید و چه به سراغ اجاره ویلا استخردار بروید، محل اقامت شما باید ابتدایی‌ترین شرایط راحتی و آسایش شما را داشته باشد. از وجود اتاق‌خواب‌ها و تخت در ویلا به تعداد نفرات در سفر اطمینان حاصل کنید. شعارهایی مانند اجاره ویلای مبله یا ویلای مبله حواس شما را پرت نکند! هزینه‌ای که برای یک اقامت راحت می‌پردازید، می‌بایست حداقل فضایی مبله به شما پیشنهاد دهد. مگر اینکه یک اقامتگاه بوم‌گردی روستایی را برای ماندن در شب انتخاب کرده باشید.

عموماً ویلای فول امکانات اسباب راحتی زیر را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد.

  • خواب مناسب با تخت و حمام
  • تهویه گرمایشی و سرمایشی به همراه تصفیه‌خانه مجزا
  • بیمه‌نامه برای استخر و سیستم محافظ جان
  • سالن بازی شامل میز بیلیارد میز فوتبال‌دستی میز تخته‌نرد و دومینو
  • تلویزیون ال‌ای‌دی
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام، بیش از یک عدد
  • فضای پذیرایی مبله شیک با اکسسوری‌های جذاب
  • آشپزخانه امکانات فول میز ناهارخوری 6 نفره و یخچال‌فریزر
  • اتو و ماشین لباسشویی
  • پارکینگ یا جای پارک برای حداقل دو ماشین
  • ریموت‌کنترل برای درب پارکینگ

همچنین اجاره یک ویلای مجهز به آلاچیق و فضای بازی بیرون، جذابیت بیشتری برای سفرهای خانوادگی به شمال دارد. در یک ویلای دوبلکس هم به‌راحتی می‌توانید حریم‌ها و راحتی بهتری در هنگام سفر با دوستان و خانواده داشته باشید.

اجاره ویلا دربست در شهرک‌های شمال

امنیت؛ ابتدایی‌ترین نکته برای اجاره ویلا در شمال

شرط امنیت را در هنگام اجاره ویلا در شمال در اولویت قرار دهید. ویلایی انتخاب کنید که دوربین مداربسته دارد یا به سراغ ویلاهای شهرکی بروید. بسیاری از ویلاهای شهرکی، نگهبان دارند. اگر از بودن در کلبه‌های دورافتاده هراسانید، بهتر است به سراغ ویلا در رشت یا شهرهای شلوغ‌تر بروید. ویلا در مناطق شلوغ، شاید آلودگی صوتی داشته باشد؛ اما امنیت بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی دورافتاده دارد.

ویلای شهرکی با دوربین مداربسته برای اجاره

انتخاب مناسب‌ترین ویلا در شمال، بسته به نیاز، سلیقه و بودجه

در این مقاله به سؤال چگونه ویلا مناسب برای تعطیلات خود اجاره کنیم؟ پاسخ داده شد. به‌طور مثال، برای اجاره ویلای دربست امکاناتی مانند دوربین مداربسته، تعداد خواب به‌اندازه افراد و تعداد پارکینگ را حتماً در نظر بگیرید. برای رزرو ویلای ارزان به‌سراغ گزینه‌هایی بروید که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شمال باشند. در این صورت گشت‌وگذار در اطراف ویلا، سفر را لذت‌بخش خواهد کرد. فاکتور بودجه و آب‌وهوا را در نظر بگیرید؛ مقصد را مشخص کنید و با رعایت همه نکات اجاره ویلا در شمال اقامتی به‌یاد‌ماندنی برای خودتان رقم بزنید. داستان سفر یا خاطره‌های شیرین اقامت در ویلاهای شمال ایران را برای ما در بخش نظرات بنویسید تا سایر خوانندگان هم از آن لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا