ایرانگردیبریم سفرجاهای زیارتیمشهد

معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم

وجود حرم مطهر امام هشتم (ع) در مشهد، این شهر را به یکی از اصلی‌ترین شهرهای زیارتی ایران و مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. وجود گردشگران و زائران فراوان در این شهر برای دیدن جاهای دیدنی مشهد، باعث ایجاد هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بی‌شماری شده است که هریک با دیگری بر سر پذیرش مهمان بیشتر به رقابت می‌پردازند. زائرانی که به قصد زیارت حرم به مشهد می‌آیند، به دنبال محلی برای اسکان در همجواری امام هشتم (ع) می‌گردند. در اطراف حرم، بیش از ۵۰۰ هتل، اقامتگاه، مهمانپذیر و مهمانسرا خواهید یافت. از بین این تعداد، بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم برای اقامت خانوادگی و سفرهای گروهی اولویت دارند. در این بلاگ هومسا، با بهترین هتل آپارتمان‌ها برای اجاره روزانه در مشهد آشنا می‌شوید تا به کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید.

بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان گلسار؛ یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم

هتل نوساز آپارتمانی گلسار مشهد اتاق‌هایی بسیار تمیز و مرتب دارد. در هر اتاق امکاناتی مانند تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبل، میز آرایش، کتری برقی و وسایل تهیه چای، سینک ظرفشویی و تخت‌های استاندارد پیدا می‌شود. همچنین هتل رستورانی دارد که انواع غذاهای لذیذ ایرانی را سرو می‌کند. برای اجاره اتاق ۳ نفره یا نهایت ۴ نفره در این هتل، به لینک «رزرو واحد ۳۰۳ در هتل آپارتمان گلسار» بروید.

چرا هتل گلسار را جزو بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم می‌دانیم؟ چراکه از این هتل تا ورودی باب‌الرضا یا ورودی شیرازی فقط ۱۱ دقیقه پیاده‌روی دارید. ورودی باب‌الجواد نزدیک‌ترین ورودی حرم به هتل گلسار است و با ۶ دقیقه راه‌پیمایی به آنجا می‌رسید. فاصله این هتل تا ورودی‌های طبرسی و نواب صفوی هم حدود ۱۹ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارد.

آدرس هتل: خیابان خسروی، کوچه خامنه‌ای (اندرزگو ۱۲)، قبل از فضای سبز، سمت راست

بهترین هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان نعیم؛ مناسب گروه‌های خانوادگی ۶ نفره

اگر در گروه‌های ۴ نفره یا بیشتر به مشهد سفر می‌کنید، هتل آپارتمان نعیم مشهد بهترین گزینه اقامتی نزدیک به حرم برای شماست. این هتل ۴ طبقه با آسانسور، برای گروه‌های خانوادگی ۶ نفره و حتی ۷ نفره، بهترین امکانات و قیمت را دارد. هر سوئیت، آشپزخانه و امکانات خواب مناسب دارد. همچنین می‌توانید از رستوران و آشپزخانه مرکزی هتل نعیم هم وعده‌های غذایی خود را سفارش دهید. فاصله این هتل تا حرم ۵ دقیقه پیاده‌روی است. هر واحد هتل آپارتمان نعیم سرویس بهداشتی و حمام مشترک دارد. برای اجاره اتاق در هتل نعیم مشهد می‌توانید به لینک «رزرو سوییت ۴ نفره هتل نعیم مشهد» بروید.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۵، چهنو ۷ جدید

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌آپارتمان‌های مشهد از نظر مردم

رزرو سوئیت و مهمانپذیر مشهد با قیمت اقتصادی

هتل آپارتمان شجاعی مشهد و هتل شجاعی مشهد نزدیک حرم

اگر به دنبال سوئیت ارزان در خیابان امام رضا مشهد می‌گردید، هتل آپارتمان شجاعی به شما پیشنهاد می‌شود. فاصله این هتل تا ورودی باب‌الرضا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد و شامل واحد‌های دو خوابه، سه خوابه و ۴ و ۵ تخت‌خوابه است. همه امکانات رفاهی یک ‌سوئیت مشهد ارزان و بلکه بیشتر را در این هتل آپارتمان پیدا می‌کنید. لابی، آسانسور، اینترنت، سالن غذاخوری، اسپیلت، رادیاتور، وسایل پخت‌و‌پز، گاز‌، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون ال‌سی‌دی و یخچال از امکانات هتل شجاعی برای مهمانان است.

آدرس: انتهای امام رضا ۲، سمت راست، هتل آپارتمان شجاعی

 نکته: یک سوئیت ارزان در خیابان طبرسی مشهد به همین نام وجود دارد اما چنین امکاناتی را در اختیار مهمانانش نمی‌گذارد.

هتل آپارتمان ارزان در مشهد برای اجاره نزدیک به حرم

مجتمع اقامتی ضامن مشهد در فاصله ۱۵۰ متری حرم

یکی از جامع‌ترین و بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم را باید مجتمع اقامتی تجاری ضامن نام برد. مجتمعی که در خیابان نواب واقع شده و فقط ۱۵۰ متر تا ورودی نواب حرم، فاصله دارد. این مجتمع جدای از سوییت‌های تمیز برای اقامت زائران، فروشگاه‌های متعددی هم دارد تا خرید سوغاتی یا مایحتاج زائرین را آسان‌تر نماید. چرا که یکی از ۱۲ بازار اصلی محله عیدگاه مشهد است. به سایر جاذبه‌های تاریخی مشهد مانند خانه تاریخی توکلی هم نزدیک هستید. برای اجاره سوییت لوکس ۱۰۰ متری، به لینک «اجاره آپارتمان روزانه در مجتمع ضامن مشهد» بروید.

اگر به دنبال اقامتی لوکس در نزدیکی حرم می‌گردید، سوییت‌های مجتمع اقامتی ضامن را رزرو کنید. مجتمع اقامتی ضامن مشهد با واحدهای اقامتی لوکس و فضای باز وسیع، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم هستند. همچنین این مجتمع با ارائه خدمات ویژه به معلولین و امکانات کامل، اقامتی بی‌نظیر را تضمین می‌کند.

آدرس: مشهد، پایین خیابان بلوار نواب صفوی، بلوار شهید حسنی کارگر

بیشتر بخوانید: بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید مشهد

رزرو اتاق در هتل آپارتمان لوکس در مشهد نزدیک حرم

هتل قمر بنی هاشم مشهد نزدیک حرم

هتل قمر بنی هاشم مشهد با ارائه اتاق‌هایی مجهز و خدماتی با کیفیت، یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد به شمار می‌رود. این هتل با نزدیکی به حرم مطهر و ارائه غذاهای لذیذ، تجربه‌ای به یادماندنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل آپارتمان، از دو تخته شروع می‌شود و تا ۷ تخته هم دارد. فضای اتاق‌ها تمیز و مرتب است و امکانات آشپزی در هر سوییت به جز سوییت شماره ۸ را دارد. فاصله این هتل آپارتمان مشهد برتر تا حرم حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است.

آدرس: مشهد، عنصری، خیابان هفده شهریور، خیابان دانش، خیابان حنایی دهم

هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد با سوییت تمیز

انتخاب بهترین هتل آپارتمان مشهد بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. با توجه به تنوع بالای هتل‌ها و آپارتمان‌ها در این شهر مقدس، می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید و از سفر زیارتی خود نهایت لذت را ببرید. شما اقامت در کدام هتل را به زائران پیشنهاد می‌دهید؟ پیشنهادات خود را در بخش نظرات برای ما و دیگران بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا