اطراف تهران

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا با کمترین قیمت

کردان، منطقه‌ای ییلاقی و دل‌نشین در نزدیکی تهران و کرج، به دلیل طبیعت بکر و آب‌وهوای دلپذیر، به یکی از مناطق ییلاقی پر از ویلا اجاره‌ای تبدیل شده است. اقتصاد مردم کردان با ساخت، خرید ویلا کردان و اجاره چنین ساختمان‌های مدرنی می‌گذرد. همین باعث شده تا رقابت در ساخت ویلا لوکس در کردان بالا بگیرد و شاهد بهترین ویلاهای اجاره‌ای در مناطق مختلف کردان باشیم. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا با کمترین قیمت کجاست؟ در مقاله هومسا به معرفی بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا می‌پردازیم و ویژگی‌های ویلاهای استخردار و لوکس در این مناطق را بررسی می‌کنیم. با این اطلاعات می‌توانید با اطمینان بیشتری، به سراغ رزرو ویلا در کردان بروید.

شهرک‌های کردان؛ با ویلاهای لاکچری در کنار امنیت

در کردان می‌توان از ۶ شهرک نام برد. شهرک‌هایی مانند افشاریه، الهیه، طاووسیه و تعدادی دیگر که بیش از ۳۰۰ ویلای مدرن و شیک را به گردشگران اجاره می‌دهند. اجاره ویلا در شهرک‌های کردان، خاطر شما را برای امنیت آسوده می‌کند. در ادامه با هریک از این شهرک‌ها آشنا خواهیم شد. برای اجاره ویلای ارزان‌قیمت در شهرک‌های کردان می‌توانید به سراغ رزرو اینترنتی هومسا بروید. شهرک‌هایی مانند حمیدیه، زعفرانیه، الهیه و گاهی سهیلیه امکان اجاره ویلا لاکچری در کردان را برای افراد باسلیقه فراهم می‌آورند.

شهرک افشاریه؛ ارائه‌دهنده سکوت و آرامش در کنار امنیت

شهرک افشاریه یکی از بهترین و محبوب‌ترین مناطق کردان برای اجاره ویلا است که در قسمت جنوبی قرار دارد. این شهرک با داشتن ویلاهای لوکس و استخردار، انتخابی عالی برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. با یک ساعت و نیم رانندگی از تهران (۷۰ کیلومتری تهران) می‌توانید به ویلا لوکس کردان اجاره‌ای خودتان در شهرک افشاریه برسید. نام کوچه‌های شهرک افشاریه، یاسمن و ارغوان هستند. ویلاهایی مانند «ویلا افشار» و «ویلا گلستان» با امکانات کامل و محیطی آرام، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کنند. نمونه‌ای از ویلاهای افشاریه کردان را در لینک «ویلا استخر روباز آبگرم لوکس شهرک افشاریه» خواهید یافت.

لوکیشن شهرک افشاریه کردان در گوگل‌مپ

امکان اجاره ویلا استخردار روباز در بهترین مناطق کردان

شهرک الهیه با ویلاهای لوکس

شهرک الهیه نزدیک‌ترین شهرک کردان به تهران و کرج بوده و بسیار سرسبز و مملو از درختان تنومند است؛ به همین خاطر، بیشتر افراد برای خرید ویلا در کردان به سراغ شهرک الهیه می‌روند. همچنین اجاره ویلاهای لوکس و استخردار هم در این منطقه رونق خوبی دارد. این شهرک به‌صورت شبانه‌روزی نگهبان دارد و از ۱۰۰ قطعه زمین با قواره‌های بالای ۱۰۰۰ متری تشکیل شده است. از دو خیابان اصلی ۲۰ متری اول و ۲۰ متری دوم و کوچه‌هایی به نام گلستان و بوستان، می‌توانید برای رسیدن به ویلا راهنمایی بگیرید. ویلاهای این شهرک بالای ۱۲ میلیارد برای خرید قیمت دارند. ویلاهایی مانند «ویلا الهیه» و «ویلا درخشان» با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی بالا، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلاتی آرامش‌بخش و دلپذیر در شهرک الهیه کردان هستند.

لوکیشن شهرک الهیه کردان در گوگل‌مپ

شهرک طاووسیه؛ سرسبز و مملو از باغ

یکی از باصفاترین شهرک‌های البرز که جزو بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا به‌شمار می‌آید را می‌توان شهرک طاووسیه نام برد. نام خیابان اصلی این شهرک، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای نام دارد و هر کوچه با نام یاس تفکیک شده است. شهرک طاووسیه با داشتن ویلاهای بزرگ و مدرن، یکی از بهترین گزینه‌ها و سرسبز‌ترین مناطق برای اجاره ویلا در کردان جنوبی دانست. در این شهرک انواع گل و گیاه کشت می‌شود و باغ‌های فراوانی دارد. . ویلاهایی مانند «ویلا طاووس» و  «ویلا سپید» با استخرهای سرپوشیده و روباز، فضای سبز وسیع و امکانات رفاهی کامل، محیطی ایده‌آل برای استراحت و تفریح را فراهم می‌کنند.

لوکیشن شهرک طاووسیه کردان در گوگل‌مپ

باغ ویلا لوکس در مناطق کردان

شهرک حمیدیه؛ لاکچری‌ترین شهرک کردان

شهرک حمیدیه نیز یکی از مناطق معروف کردان جنوبی برای اجاره ویلا لاکچری است که دسترسی مستقیم به جاده قزوین-کرج دارد. کوچه‌های این شهرک با اسم «بوستان» نام‌گذاری شده‌اند. این شهرک با داشتن ویلاهای لوکس و مجهز، گزینه‌های بی‌نظیری برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. ویلاهایی مانند «ویلا حمیدیه» و «ویلا باغ» با استخرهای اختصاصی و امکانات رفاهی بالا، تجربه‌ای مفرح و لذت‌بخش را ارائه می‌دهند.

لوکیشن شهرک حمیدیه کردان در گوگل‌مپ

شهرک زعفرانیه، منطقه لوکس ویلایی در سهیلیه کردان

یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین زمین‌ها و ویلاها را در شهرک زعفرانیه کردان خواهید یافت. این شهرک در کردان جنوبی و درون منطقه سهیلیه واقع شده است. استانداردهای ویلاسازی در این منطقه جهانی و با معماری مدرن بوده و باعث می‌شود تا بعد مکانی و جبر جغرافیایی را با اجاره ویلا کردان مدرن و لوکس فراموش کنید. برای کسانی که به دنبال ویلا لاکچری با استخر سرپوشیده می‌گردند، «ویلای لوکس دو خوابه زعفرانیه» را پیشنهاد می‌دهیم.

لوکیشن شهرک زعفرانیه کردان در گوگل‌مپ

شهرک جهان‌ویلا، اقدسیه،‌ کارینا، کوروش، کوی بهروز، رضوانیه و جهان‌آرا نام باقی شهرک‌ها در منطقه ییلاقی کردان هستند.

دهکده ورزشی چهارباغ در یکی از مناطق عالی کردان برای تفریح

معرفی مناطق مختلف کردان برای اجاره ویلا

در نزدیکی کردان نام ۴ منطقه را خواهید شنید. شاید بی‌راه نباشد که همه مناطق شش‌گانه کردان را جزو بهترین مناطق ییلاقی ایران بدانیم؛ اما منطقه‌های تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه را می‌توان جزو نزدیک‌ترین یا بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا نام برد.

چهارباغ؛ منطقه‌ای در شهرستان ساوجبلاغ

چهارباغ یکی از مناطق زیبای غرب کرج است که به خاطر ویلاهای لوکس و فضای سبز وسیع، معروف است. ویلاهای این منطقه با داشتن امکانات رفاهی مدرن و مناظر طبیعی بکر، انتخابی عالی برای اجاره و گذراندن تعطیلات هستند. از شهرک‌ها برای اجاره ویلا،‌ شهرک الهیه و از تفریحات این منطقه، دهکده ورزشی چهارباغ را می‌توان نام برد. از دیگر جاذبه‌های چهارباغ می‌توان به باغ پرندگان و آستان امامزادگان فضل و فاضل (ع) هستند.

لوکیشن چهارباغ در گوگل‌مپ

منطقه سهیلیه با ارزان‌ترین ویلا برای اجاره و خرید در کردان

شهرک سهیلیه درحقیقت در خارج از کردان و با فاصله ۵ دقیقه‌ای رانندگی از این منطقه (۷۵ کیلومتری تهران و ۱۵ کیلومتری کرج) وجود دارد. این فاصله نزدیک باعث شده تا سهیلیه چهارباغ استان البرز را جزوی از کردان جنوبی معرفی کنیم. آزادراه کرج قزوین از شمال این منطقه می‌گذرد و دسترسی آسانی با جاده آسفالته دارد. چه قصد خرید ویلا داشته باشید و چه به فکر اجاره ویلا ارزان باشید، منطقه سهیلیه نفر اول لیست بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا خواهد بود. روستای قاسم گرجی در این شهرک، متنوع‌ترین ویلاها را برای همه اقشار جامعه دارد. انواع ویلا ارزان‌قیمت در کردان و ویلا لاکچری را می‌توانید در این شهرک برای اجاره کوتاه‌مدت بیابید. ویلای بنفشه، یکی از ارزان‌ترین ویلاهای استخردار در شهرک سهیلیه در روستای قاسم گرجی کردان است. روستای تاریخی سنقرآباد، قدمت منطقه سهیلیه را تا ۲۰۰۰ ساله پیش می‌رساند. همچنین دو شهرک زعفرانیه و کوروش در منطقه سهیلیه کردان هستند.

لوکیشن شهرک سهیلیه کردان در گوگل‌مپ

منطقه سهیلیه یکی از بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا

تهراندشت؛ بهشت گمشده کرج

تهراندشت با مناظر طبیعی بکر و هوای پاک، یکی از بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا و اقامتی به‌یاد ماندنی خواهد بود. این منطقه در ۷۰ کیلومتری تهران و ۳۵ کیلومتری کرج واقع شده و با ویلاهای شیک شهرک جهان‌ویلا، تبدیل به بهشت شده است. روستای سرخاب که به سرسبزی معروف است، در این منطقه قرار دارد. همچنین به دلیل وجود منابع آب زیرزمینی سرچشمه گرفته از رشته کوه البرز،‌ باغ‌های سر‌سبزی آن را می‌پوشاند. ویلاهای این منطقه با دکوراسیون شیک و امکانات رفاهی کامل، محیطی آرام و دلپذیر برای استراحت و تفریح را فراهم می‌کنند. نمونه‌های خوبی از ویلا استخردار در تهراندشت کردان خواهید یافت که برای اجاره روزانه مناسب‌ترین هستند.

لوکیشن تهراندشت در گوگل‌مپ

کوهسار؛ نزدیک به جاهای دیدنی کردان

کوهسار نیز یکی از مناطق دیدنی کردان است که با داشتن ویلاهای لوکس و استخردار، مکانی عالی برای اقامت و تفریح است. اکثر جاهای دیدنی کردان در این منطقه قرار گرفته‌اند. روستای آجین دوجین با پارک جنگلی و گنج تپه از دیدنی‌های کردان در منطقه کوهسار هستند. ویلاهای این منطقه با چشم‌اندازهای زیبا و امکانات رفاهی بالا، تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در طبیعت را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال ویلاهای لوکس می‌گردید، به لینک «بهترین ویلا تریپلکس دوخواب در کوهسار» سر بزنید.

لوکیشن کوهسار در گوگل‌مپ

طبیعت بکر و سرسبز کردان در منطقه کوهستانی کوهسار

استان البرز؛ دربرگیرنده بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا

کردان با داشتن ویلاهای لوکس و استخردار در مناطق مختلف، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات و استراحت در نزدیکی پایتخت است. با اجاره ویلا در کردان، می‌توانید از امکانات رفاهی بالا، فضای سبز وسیع و هوای پاک این منطقه لذت ببرید. مناطقی مانند تهراندشت و سهیلیه را می‌توان بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا با کمترین قیمت دانست. برای رزرو ویلاهای متنوع و با کیفیت در کردان، می‌توانید به سایت مراجعه کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در این منطقه زیبا داشته باشید. شما به کدام‌یک از این مناطق سفر داشته‌اید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا